طراحی سایت

Wiki Article

اگر می‌خواهید بدانید تبلیغات با روابط عمومی چه تفاوتی و چه شباهتی دارد، این مقاله را تا انتها بخوانید!

اگر قالب سایت ریسپانسیو انتخاب کنید در همان ابتدا از بروز چنین مشکل بزرگی جلوگیری کرده‌اید. بلافاصله پس از گذراندن آموزش طراحی سایت با وردپرس، نسخه‌های مختلف موبایل و تبلت را طراحی کردن می‌تواند سخت باشد. بنابراین بهترین راه استفاده از همین قالب‌ها است.

به‌عنوان نکتۀ آخر این بخش، برندسازی را فراموش نکنید.برندسازی یکپارچه! از رنگ‌ها، فونت‌ها، آیکون‌ها، طرح‌های گرافیکی، لوگو، لحن و محتوای درست و… استفاده کنید.

وب پویا ارائه کننده فروشگاه ساز با امکانات کامل و قیمت مناسب است. در کمتر از یک هفته می توانید کارتان را شروع کنید.

از کپی‌ها و عکس‌هایی استفاده کنید که ارزش برندتان را به‌خوبی منتقل و بازدیدکنندگان را به استفاده از فروشگاهتان ترغیب کنند.

انواع گزارشات، مقایسه محصولات، افزودن به علاقمندی وامکانات متنوع دیگر.

فیلد سرچ را فراموش نکنید؛ کاربر باید بتواند چیزی را که می‌خواهد، از طریق جست‌وجو پیدا کند.

 شما می توانید توضیحات بیشتر بی نهایت محصول در سایت فروشگاهیتان تعریف کنید. همچنین تعداد کالاهای تعریف شده در وب سایت شما هیچ منبع ارتباطی به تعرفه طراحی سایت فروشگاهی ندارد.

لیمو هاست با در اختیار داشتن فایروال های قدرتمند و استفاده از از لایسنس‌های بین المللی اورجینال و اجرای سیاست ادامه مطلب های سختگیرانه‌ی امنیتی، سایت شما را از هرگونه حمله، نفوذ و هک شدن محافظت می‌کند.

مدت زمان مطالعه ۱۷ دقیقه مقالات دیجیتال مارکتینگ

پیشنهاد می‌کنیم مطالعه کنید: «ساده‌ترین آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی در اینجا وردپرس»

ممکن است قالبی که روی این نرم‌افزار وب‌نوشت نصب کرده‌اید برایتان برخی برگه ها را از پیش آماده کرده باشد. اگر این برگه ها مناسب با سلیقه و خواست شما هستند می توانید با ویرایش مختصر به حالت مناسب برای سایت تان نزدیکشان کنید.

مقاله «آموزش نصب افزونه‌ وردپرس» نکات بیشتری بهت یاد می‌ده!

یکی دیگه ساخت وب سایت از فروشگاه های لباس ایرانی وب سایت شیکسون هست. این فروشگاه از لحاظ ظاهری یکم شلوغ تر از سایر وب سایت هایی که تا الان دیدید هست ولی خب باید قبول کنیم که همه ی آدما دنبال یک وب سایت سبک و ساده نیستند.

Report this wiki page