طراحی وب سایت

Wiki Article

برای بالاآوردن یک سایت، به فضایی نیاز دارید که از محتوای سایت شما نگهداری کند. به چنین فضایی، اصطلاحاً هاست می‌گویند که به‌معنای میزبان است.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مجموعه آنلاینر میباشد.

به‌طور کلی، فروشگاه‌سازها برای کسب‌وکارهای کوچک مناسب‌ترند؛ آن دسته از افرادی که نمی‌خواهند چه پول و چه زمان زیادی را برای طراحی و نگهداری سایت خرج کنند.

مرحلهٔ چهارم: یک قالب انتخاب و سفارشی‌سازی را شروع کنید

خلاقیت چیزی نیست که به شما وحی شود! برای طراحی تبلیغات خلاقانه، این مقاله را تا انتها بخوانید.

فرایند دریافت مجوزهای لازم وقت‌گیر است و حساسیت‌هایی هم در این بین است.

سایت‌های افزونه وردپرس، با توجه به نیاز کاربران برای امکانات جدید به بررسی اضافه کردن امکانات پرداخته و افزونه‌هایی کاملا رایگان برای کاربران طراحی می‌کنند.

در این آموزش ساخت سایت فروشگاهی، سعی کردیم تمام جوانب را پوشش دهیم؛ اگر همچنان سؤالی ذهنتان را درگیر کرده است، در قسمت نظرات بنویسید.

نشانی ایمیل: ایمیلی که در این فیلد قرار می‌دهید باید ایمیل ایمن خودتان به عنوان مدیر سایت باشد تا در ادامه‌ی اینجا کلیک کنید کار با وردپرس به مشکل برنخورید.

فقط کافیست ویژگی‌ها و اصولی را رعایت کنید. اما اینجا کلیک کنید اگر نمی‌توانید، هرگز دست به کار نشوید و کار را به افراد و تیم‌های متخصص مانند همیار توسعه بسپارید.

بسته به این که خودتان با کدام زبان راحت‌تر هستید می‌توانید نصب این سایت وردپرس فارسی یا انگلیسی را انجام بدهید. اما برای ساده‌تر شدن مسئله ما در ادامه بر اساس منوی انگلیسی آموزش خواهیم داد تا هم کاربران وردپرس فارسی و هم کاربران وردپرس انگلیسی بتوانند از سایت منبع آن استفاده کنند.

قیمت محصول بالاتر از رقیب باشید یا پایین‌تر؟ این مقاله را تا انتها بخوانید تا با نحوهٔ قیمت‌گذاری آشنا شوید!

محصولات پرفروشو پیشنهادهای ویژه را در صفحۀ اصلی معرفی کنید. همچنین عکس محصولاتتان در استفادۀ زندگی روزمره، می‌تواند تأثیر زیادی در فروش بیشتر آن‌ها داشته باشد.

ممکن است بعضی کاربران در حال حاضر از سئو اطلاعی نداشته باشند، می توانند بصورت مختصر، موضوع مورد نظر خود را در گوگل  سرچ کرده و گوگل، سایت اینجا هایی با سئو قوی را در ابتدای صفحه نشان میدهد.

Report this wiki page