ساخت سایت

Wiki Article

ما هر سه روش را در این بخش معرفی و بررسی می‌کنیم. شما می‌توانید هرکدام برایتان ساده‌تر و کاربردی‌تر بود را انتخاب کنید و قالب را نصب کنید.

گام پنجم آموزش طراحی سایت با وردپرس : تنظیمات اصلی پیکربندی وب

مورد دیگری که باید راجع به آن صحبت کنیم، انتخاب پسوند دامنه است. به تصویر زیر توجه کنید، هر دامنه به ۲ قسمت اصلی، نام و پسوند تشکیل شده است.

به طور کلی سقف ۱۵ یا در بدترین حالت ۲۰ افزونه را برای خود در نظر بگیرید. تا همواره فقط کاربردی‌ترین‌ها و ضروری‌ترین ها را نصب کنید.

هنگام انتخاب قالب توجه کنید اگر برای کار با وردپرس، افزونه خاصی را نیاز دارید؛ آِن افزونه با قالب شما سازگاری داشته باشد.

سرورها توان و فضای بسیار زیادی دارند؛ گاهی این فضا به قسمت‌های کوچک‌تری تقسیم می‌شود و یک سرور، میزبان چند سایت کوچک می‌شود.

دارای افزونه های امنیتی قوی برای جلوگیری از هک شده یا اسپم کردن سایت

یکی از مهم‌ترین مراحل طراحی سایت فروشگاهی و هر نوع سایت دیگری، انتخاب درست هاست است. انواع مختلفی هم وجود دارد:

مرحلهٔ پنجم: محصولات و محتوای خود را به فروشگاه اضافه کنید

یکی دیگر از مزایای رایانش ابری این است که اگر یکی از سرورها به هر دلیلی از کار بیفتد، دیگر سرورها همچنان سایتتان را بالا نگه خواهند داشت.

استفاده از این شکل میزبانی، به‌خصوص برای شروع کار، ایدۀ بسیار خوبی است؛ چراکه در اوایل فعالیت، بازدیدکنندۀ چندانی وجود ندارد و شاید به توان بالای سرور نیاز نداشته باشید.

فرایند خرید را به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی کنید؛ چراکه سایت منبع هرگونه ساخت سایت پیچیدگی می‌تواند به از دست رفتن مشتری ختم شود.

محصولات پرفروشو پیشنهادهای ویژه را در صفحۀ اصلی معرفی کنید. همچنین عکس محصولاتتان در استفادۀ زندگی روزمره، می‌تواند تأثیر زیادی در فروش بیشتر آن‌ها داشته باشد.

حالا بعد از این که نام دامنه خوب و مناسبی را انتخاب کردید، بایستی دنبال فضایی باشید که تمام فرایندهای بعدی را رویش اجرا کنید و طراحی سایت با وردپرس را روی آن انجام دهید. بگذارید این طور بگویم که ساخت سایت تمام پروسه‌هایی که روی سایتتان انجام می‌دهید منجر به ایجاد دیتا و فایل هایی می شود توضیحات بیشتر که خب باید در فضایی ذخیره شوند. این فضا مسلماً درایوهای کامپیوتر شخصی شما نیست. بلکه فضایی از سرورهای بزرگی است که اینجا ممکن است تا آخر عمر هم حضوری نبینیدشان.

Report this wiki page