طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

ما هر سه روش را در این بخش معرفی و بررسی می‌کنیم. شما می‌توانید هرکدام برایتان ساده‌تر و کاربردی‌تر بود را انتخاب کنید و قالب را نصب کنید.

بیایید یک نگاه کوتاهی به درگاه‌های پرداخت مستقیم و غیرمستقیم بیندازیم:

در این مرحله باید اطلاعات مربوط به سایت وردپرسی خود را وارد کنید! پس از وارد کردن اطلاعات دیتابیس، اطلاعات اصلی سایت از شما خواسته می شود که به صورت زیر است:

حتماً محصولاتتان را در سایت‌هایی مثل ترب و ایمالز هم قرار دهید. این مراجع قیمتی، بازدیدکنندگان زیادی دارند و می‌توانند کانال ورودی خوبی برای سایتتان باشند.

از کپی‌ها و عکس‌هایی استفاده کنید که ارزش برندتان را به‌خوبی منتقل و بازدیدکنندگان را به استفاده از فروشگاهتان ترغیب کنند.

تنظیمات عمومی وردپرس در آموزش طراحی وب با سامانه مدیریت محتوا وردپرس

 با طراحی سایت فروشگاهی، محصولات و خدماتتان را به مردم بیشتری معرفی کنید.

در شروع هرکاری حجمی از سوالات و استرس‌های کوچک و بزرگ به سراغمان می‌آید. اما آموزش طراحی وب با سامانه مدیریت محتوا وردپرس از آن دسته فعالیت‌هایی نیست که دلهره برانگیز باشد. کافی است آن چه در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم را خوب فرابگیرید و با دقت اعمال کنید.

مدت زمان مطالعه ۱۳ دقیقه

ساخت سایت همه‌چیز با چند کلیک انجام می‌شود. حتی ثبت نام دامنه و تهیهٔ هاست هم طی فرایند ساخت به‌صورت خودکار پیش می‌رود.

بله؛ وب پویا دامنه و هاست فروشگاهی را به اسم خودتان تهیه می کند. به این منبع ترتیب در آینده برای گرفتن درگاه پرداخت بانکی و اینماد منبع با مشکل مواجه نخواهید شد.

حالا که با نمونه های طراحی سایت فروشگاهی آشنا شدید، بهتر است که یک جمع بندی ساده و سریع در مورد ویژگی های این فروشگاه ها داشته باشیم:

کلیک کنید مدت زمان مطالعه ۱۱ دقیقه رشد کسب‌وکار اینترنتی

یکی دیگه از فروشگاه های لباس ایرانی وب سایت شیکسون هست. این فروشگاه از لحاظ ظاهری یکم شلوغ تر از سایر وب سایت هایی که تا الان دیدید هست ولی خب منبع باید قبول کنیم که همه ی آدما دنبال یک وب سایت سبک و ساده نیستند.

Report this wiki page