قانون 2 دقیقه خرید سیم گالوانیزه و مفتول گالوانیزه

Wiki Article

شاید در مقایسه با سایر محصولات فولادی هزینه اولیه این محصول بالا به نظر برسد، اما اجرای آن به دلیل سرمایه‌گذاری بلندمدت (یعنی در طولانی مدت نیاز به تعمیر و نگه‌داری ندارد)، بهترین گزینه برای اکثر پیمان‌کاران می‌باشد.

ردپای مفتول گالوانیزه در صنایع بزرگ و کوچک دیده می‎شود. شاید بتوان گفت مهمترین و رایج‎ترین کاربرد آن ساخت انواع توری و حصار است. این نوع از توری‎های در نوبه خود در صنعت بسیار پرکاربرد هستند. از انواع مختلف آن در صنایعی مانند کشاورزی، ساختمان‎سازی، آرماتوربندی و … استفاده خواهد شد. وقتی صحبت از محصولات گالوانیزه می‎شود، یعنی آنها به طور قابل توجهی در برابر عواملی که باعث فرسایش و خوردگی فلز می‎شوند، مقاومت خواهند داشت.

واژه رابیتس را بیشتر در کجا شنیده‎اید؟ کافی است نگاهی به سقف پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه بیاندازید. اگر در طراحی داخلی از سقف کاذب گچی با شکل‎های مختلف بهره برده باشید، حتما در زیرسازی آنها از رابیتس استفاده شده است.

هر چه ضخامت فلز روی بیشتر باشد، میزان مقاومت پوشش و در نتیجه مقاومت فلز در برابر خوردگی و زنگ زدگی بیشتر می شود. طول عمر فلز گالوانیزه شده، هزینه گالوانیزه کردن و محیطی که فلز در آن قرار خواهد گرفت در انتخاب وزن و ضخامت روی تاثیر گذار است.

در مرحله بعدی باید میزان ناخالصی‌ها در مفتول به حداقل برسد. به همین دلیل آنها را از وان اسید عبور خواهند داد. در مرحله بعد مفتول‌های سیاه، وارد حمام روی مذاب خواهند شد.

در نتیجه ضخامت روی کم می‌باشد و چندان در مقابل رطوبت مقاوم نیست. اما برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید در نوع گرم ضخامت روی بیش‌تر است و در نتیجه دیرتر زنگ می‌زند.

سیم نمره ۱۸ برای رابیتس کلیک کنید بندی مصرف دارد؛ به همین خاطر این نمره مفتول گالوانیزه

هر نمونه از انواع توری با ساختار و ویژگی‌هایی که دارد، مزایای متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه با برخی از این مزایا آشنا می‌شوید:

لازم به ذکر است که در روش گالوانیزه گرم چون لایه بسیار ضخیمی از روی ایجاد می‌شود، رنگ‌آمیزی آن سخت خواهد بود؛ ولی در گالوانیزه آبکاری ورق تولید شده دارای ظاهر براق و زیبایی بوده و رنگ کردن آن نیز ساده‌تر است.

اين وبسايت متعلق به آهن اسپات ميباشد و تمامی حقوق آن محفوظ ميباشد .

روی منابع کلیک کنید آهن اسپات برای تسهیل معاملات و مبادلات آهن ایران و به عنوان مرجعی برای اطلاع رسانی در این صنعت راه اندازی شده است. قیمت آنلاین آهن و همچنین تحلیل و بررسی اخبار آهن و فولاد کشور به صورت روزانه و فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی با تضمین قیمت و کیفیت از جمله فعالیت های مجموعه آهن اسپات می باشد.

قیمت انواع توری‌ها تحت عوامل مختلفی ازجمله ضخامت میله‌های به کار رفته در توری‌ها، سایز حفره‌ها، نوع مواد به کار رفته، برند مفتول اینجا و موارد دیگر تعیین می‌شود، ازاین‌رو نمی‌توان قیمت واحدی برای آن در نظر گرفت.

براساس به کاربرد های گسترده آن، در برخی موارد نیاز است سیم سفید سطحی صاف لینک منبع و صیقلی داشته باشد.

درپوش های گالوانیزه از یک لایه صاف که از فلز ذوب شده ی روی، آبکاری می شوند.

Report this wiki page