طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

در صورت برخورد با هرگونه سوالی کارفرما می تواند با بخش پشتیبانی ویستا نیز در تماس باشد.

بله ، بسته به نیاز شما ما روش های حمل و نقل متفاوتی بر روی سایت شما فعال می کنیم که کاربر می تواند بر اساس نیاز خود از بین آن ها انتخاب کند. برای مثال: (پست پیشتاز و سفارشی و یا پیک موتوری)

مرکز آموزش ( بلاگ ) کلیه آموزش ها و مقالات ما را اینجا دنبال کنید

دسته اول: ویژگی های مرتبط با بهبود سایت فروشگاهی از نظر موتورهای جستجوگر به ویژه موتور جستجوگر گوگل

اگر می خواهید صاحب کسب و کار خودتان باشید و درآمد بالایی داشته باشید، حتی اگر برنامه نویسی یاد ندارید یا به زبان انگلیسی مسلط نیستید، می توانید یک فروشگاه اینترنتی با ووکامرس و وردپرس داشته باشید که کاملا فارسی سازی شده است و اصلا نیازی به برنامه نویسی ندارد.

من قبلا یک سایت طراحی کردم و به دلایلی الان از ظاهر سایت راضی سایت منبع نیستم و شرکت طراح هم مسئولیت تغییر ظاهر رو به عهده نمیگیره. خواستم بدونم که باز طراحی هم انجام میدید؟؟؟؟

صفر تا صد ساخت وب سایت پروژه ساخت سایت اعم از معماری سایت، طراحی رابط کاربری سایت، تجربه کاربری سایت و … توسط افراد درون سازمان انجام می شود و هیچ بخشی به افراد خارج از شرکت سپرده نمی شود.

آیا وب پویا آموزش کار با سایت را نیز دارد؟ آیا وب پویا آموزش کار با سایت را نیز دارد؟

از طریق راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس، دیگر شما نیاز نخواهید داشت امور مربوط به فروش را به صورت حضوری انجام دهید.

نیازسنجی سامانه آنلاین درخواست طراحی سایت لطفا جهت دریافت پیش فاکتور و قیمت از طریق سامانه درخواست اقدام نمایید

وبسیما چرخ را از ابتدا نمی‌سازد. طراحی یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی برای شروع فعالیت یک سایت مثل کوهنوردی در اینجا کلیک کنید هوای طراحی وب سایت مه‌آلود است.

هیچ اجباری به تهیه هاست و دامنه از مجموعه ووکامرس نیست و در صورت داشتن هاست و دامنه ، هزینه هاست و دامنه از مبلغ کل کسر و به مشتری بازگردانی می شود

 در این مرحله نگهداری وب سایت بسیار مهم است. به روز رسانی وب سایت جهت امنیت و جلوگیری از هک شدن از اصول مهم در این مرحله است.

بسیاری از افرادی که قصد طراحی یک سایت فروشگاهی را دارند، اولین سوالی که می پرسند این است که هزینه طراحی اینجا فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

Report this wiki page